Kalendarze książkowe indywidualne 2022

KALENDARZE KSIĄŻKOWE

KALENDARZE KSIĄŻKOWE

NOWE OBLICZE ZNANEGO KALENDARZA KSIĄŻKOWEGO 2022

Kalendarze książkowe indywidualne to połączenie pełnej funkcjonalności kalendarza z indywidualnymi rozwiązaniami strukturalnymi, dzięki czemu żaden fragment kartki nie zostanie zmarnowany.

Firmowe kalendarze książkowe wykonujemy w wersji dziennej i tygodniowej, co pozwala klientowi na dobranie najbardziej funkcjonalnej dla nich rozkładówki. Staramy się by jej grafika była przyjemna dla oka i nowoczesna. Organizery książkowe pozwalają na ich pełną personalizację, wybór okładki, wnętrza czy wklejek reklamowych. Mamy możliwość wybrania grafiki, która w pełni oddaje charakter klienta firmy oraz pasuje do ich profilu wizualnego w sieci. Kalendarz książkowy to przede wszystkim połączenie funkcjonalności z jego informacyjno-reklamowym charakterem.

Możemy zrealizować kalendarz reklamowy na rok 2022 dopasowany do Twoich oczekiwań

Dobierzemy właściwe rozwiązanie

Kalendarze książkowe indywidualne 2022

PRZYKŁADOWA SPECYFIKACJA
Rozmiary
Kalendarze książkowe występują głównie w formatach A5, B5, A4 i A6
Oprawy
Okładka kalendarza firmowego z indywidualnym projektem graficznym
Kalendarium
Wygląd kalendarium, ilość stron, języki, rodzaj papieru, uzależnione są od wyboru modelu kalendarza książkowego
Personalizacja
Kalendarze książkowe indywidualizujemy poprzez: wklejki i wyklejki reklamowe, wstążki z nadrukiem logo firmy, registry, gumka do zamykania kalendarza, złocenie i srebrzenie brzegów oraz ozdobne opakowania

Kalendarze książkowe indywidualne

WYBRANE CECHY
/images/ikony/01.svg
PRZEKAZ REKLAMOWY NA OKŁADCE
Większość osób jest wzrokowcami, dlatego grafika firmowa powinna być nietuzinkowa i przykuwająca uwagę. Na różnych spotkaniach biznesowych wiele osób chodzi z kalendarzami w ręku z logiem czy banerem firmy. Z tego powodu staramy się, by klientów kalendarze odpowiadały wizualizacji ich grafiki firmowej, by łatwo można ich skojarzyć.
/images/ikony/02.svg
PRZEMYŚLANA ZAWARTOŚĆ
Kalendarze książkowe są najbardziej spersonalizowanymi przez nas kalendarzami. Są połączeniem praktyczności z funkcjonalnym gadżetem reklamowym. Osiągamy to przez odpowiednią strukturę kalendarium oraz odpowiednią szatę graficzną, która zapada w pamięć kontrahentom. Państwa logo widnieje na okładce oraz na każdej kartce z osobna.
/images/ikony/03.svg
SKUTECZNE NARZĘDZIE MARKETINGU
Kalendarze książkowe są bardzo skutecznym narzędziem marketingowym. Połączenie ich funkcjonalności z firmową grafiką wpływa na ich praktyczne wykorzystanie przez cały rok przez kontrahentów firmy. Ponadto takie terminarze dzienne mają łatwy dostęp do danych kontaktowych z Państwem.
/images/ikony/04.svg
FUNKCJONALNY GADŻET
Kalendarze książkowe w wersji dziennej i tygodniowej są jednym z najpopularniejszych gadżetów reklamowych wręczanych w formie upominków. Dzięki widocznemu logo (najczęściej na tle zdjęcia) oraz danych kontaktowych w środku, pełni idealnie funkcję informacyjno-reklamową. Dzięki swojej funkcjonalności, nasi kontrahenci będą z niego korzystali przez 365 dni w roku.

DODATKI DO KALENDARZY KSIĄŻKOWYCHProfesjonalny kalendarz książkowy ze zdjęciami doskonale się prezentuje i jest funkcjonalniejszy, kiedy zostaje wzbogacony licznymi dodatkami. Są nimi: gumka do zamykania, wklejki reklamowe, wstążki i inne tego typu drobiazgi. Tym sposobem proste kalendarze książkowe ze zdjęciami stają się eleganckie i bardzo praktyczne.

Okładka z grafiką
Okładka z grafiką
Każdy kalendarz z logo firmy może mieć również indywidualnie zaprojektowaną okładkę. Nie musi to być wyłącznie logo. Można wykonać grafikę odpowiadającą indywidualnym oczekiwaniom. Tym sposobem kalendarz stanie się skutecznym produktem reklamowym.
Wklejka reklamowa
Wklejka reklamowa
Nasze kalendarze książkowe z logo firmy na rok 2022 możemy wyposażyć w strony reklamowe ze zdjęciami – wklejki reklamowe. Wykonujemy zarówno jedno-, jak i dwustronnie zadrukowane strony.
Registry
Registry
Możemy wykonać kalendarz książkowy 2022 na zamówienie z registrami. Oferujemy registry dwurzędowe i czterorzędowe. Wszystko zależy od tego, jaki to konkretnie rodzaj kalendarza i jaką ma wielkość.
Papier kremowy – chamois
Papier kremowy – chamois
Wykonujemy kalendarze książkowe na zamówienie w kolorze chamois – kremowym. Dzięki temu produkt staje się elegancki, bardziej luksusowy. Taki kalendarz książkowy personalizowany jest wyjątkowy i stanowi skuteczną reklamę.
Wyklejki reklamowe
Wyklejki reklamowe
Jesteśmy w stanie wykonać nie tylko kalendarz książkowy z własną okładką, ale też z wkładkami reklamowymi. Dodajemy kolorowe, indywidualnie zaprojektowane strony stanowiące skuteczną reklamę. To gadżet z własnymi zdjęciami przyciąga uwagę klientów.
Wstążka z nadrukiem
Wstążka z nadrukiem
Zainteresowanym możemy wykonać kalendarz książkowy własny projekt. Mamy własne studio projektowe, ale też jesteśmy w stanie realizować projekty przesłane przez naszych klientów. Dla uzupełnienia całości oferujemy wstążkę z nadrukiem.
Kartonowe pudełko do kalendarza

Kartonowe pudełko do kalendarza

Oferujemy kalendarze książkowe 2022 z indywidualną okładką w kartonowych, białych pudełkach. To w nich transportujemy produkty, dzięki czemu są bezpieczne. Każdy karton może mieć nadruk w postaci logo.
Kieszonki foliowe
Kieszonki foliowe
Kalendarze książkowe możemy wyposażyć w tak zwane kieszonki foliowe. To doskonałe miejsce na luźne karteczki i wizytówki. Mamy duży wybór kieszonek, rodzajów, wielkości.
Jaki kalendarz wybrać dla swojej firmy?
zdjęcia do kalendarza indywidualnego

Kalendarz na zamówienie - czy muszę mieć swoje zdjęcia?

Graficy często oczekują, aby klient zlecający im projekt kalendarza książkowego na 2022 przekazał zdjęcia, które w nim wykorzystają. Jednak my, jako profesjonalna agencja reklamowa z wieloletnim stażem na rynku, tego nie oczekujemy. Oczywiście klient ma prawo przekazać nam swoje zdjęcia reklamowe, jeśli tylko chce, ale nie musi. Zdjęcia te natomiast muszą być wysokiej jakości i spełniać określone przez nas parametry. Zachęcamy jednak do korzystania z naszego archiwum gotowych fotografii. Mamy ich ogrom. Są to zdjęcia z bardzo szerokiego zakresu tematycznego i w dodatku różnorodne. Dlatego każdy bez problemu znajdzie w nich te, które będą idealnie pasowały do charakteru prowadzonej działalności. Można też zorganizować sesję zdjęciową na potrzeby realizacji tego projektu, ale to jest dość kosztowne przedsięwzięcie. Decydując się na ksiązkowy kalendarz na zamówienie, najlepiej jest więc skorzystać z naszej opcji – z opcji gotowych zdjęć.

Kalendarze książkowe personalizowane - jakie mam możliwości?

Jeśli chcesz skutecznie reklamować swoją działalność, zamów kalendarz książkowy 2022 z personalizacją. To dziś nowoczesny sposób promowania produktów i usług. Terminarze te cieszą się ogromnym zainteresowaniem, ponieważ z jednej strony działają jak reklama, a z drugiej służą też w życiu codziennym, szczególnie w pracy. Warto tylko zadbać o personalizację terminarzy, a możliwości w tym zakresie są ogromne. Należy przede wszystkim wybrać sposób znakowania – grawer, tłoczenie logo, nadruk albo chromowanie. Wewnątrz można zastosować grafikę – graficzną reklamę firmy. Do tego polecamy również wstążkę kolorową z nadrukiem logo firmy, wklejki reklamowe, wyklejki, gumkę do zamykania, a tym bardziej gumkę z emblematem, na którym można wygrawerować firmowe logo. Warto też zapakować kalendarz książkowy z własną okładką w estetyczne z firmowym oznakowaniem pudełko, na przykład kartonowe.

personalizowane kalendarze dla firm
zamawianie kalendarz indywidualny

Kiedy najlepiej zamawiać kalendarze książkowe indywidualne?

Kalendarz książkowy własny projekt można zamówić w dowolnym momencie, ponieważ zamówienia realizujemy przez cały rok 2022. Trzeba jednak pamiętać o tym, że od momentu zakupu organizera zależy i czas ich realizacji, i cena. Termin produkcji zależy też od tego, czy projekt jest prosty, czy właśnie indywidualny. Autorskie realizowane są w nieco dłuższym czasie, ponieważ nie jest łatwo wykonać je tak samo szybko, co terminarze, które są zupełnie klasyczne i pozbawione jakichkolwiek dodatków. Gumka, wklejka, wyklejka itd. – wszystko to przedłuża czas produkcji. Poza tym nie należy zapominać o szczycie sezonu przypadającym na miesiące wrzesień - grudzień. Wtedy mamy najwięcej zamówień i na gotowy produkt trzeba czekać nawet 10 tygodni. Dlatego zachęcamy, aby zamawiać kalendarze książkowe z logo firmy nieco wcześniej, na przykład w wakacje.

Kalendarze książkowe z logo 2022 - jaką oprawę wybrać?

Zamawiając kalendarz książkowy z logo firmy, można wybrać dowolną oprawę, bo tego mamy pod dostatkiem. To znaczy nasze możliwości w zakresie tworzenia opraw, są bardzo duże. Tak więc możemy wykonać je po prostu ze skóry albo z materiału skóropodobnego, ale też z innych materiałów. Polecamy te niecodzienne, które imitują tkaniny lniane, płócienne, zamsz, welur, futro czy na przykład okładka w klimacie drewna albo korka. Do ciekawszych materiałów służacych do produkcji oprawy należą te, które swoim wyglądem, zarówno strukturą, jak i deseniem przypominają stal szczotkowaną albo metal z fakturą. Nasi klienci mają czasem problem z dokonaniem wyboru jednej z nich, co w sumie wcale nas nie dziwi. Jednak zawsze jesteśmy chętni doradzić, więc jeśli ktoś wyrazi chęć, pomożemy wybrać oprawę i dodatki, dzięki którym personalizowany kalendarz książkowy 2022 będzie wyglądał nowocześnie i oryginalnie.

oprawy kalendarzy indywidualnych
kalendarze dla manadżera

Ekskluzywne kalendarze książkowe na zamówienie dla menadżera

Ekskluzywne kalendarze książkowe indywidualne idealnie nadają się, jako prezent dla menadżera. Może to być prezent zarówno na jakąś konkretną okazję, jak i bez okazji. Takimi gadżetami lubią otaczać się osoby na wyższych stanowiskach. Chętnie zabierają je na różne konferencje i spotkania biznesowe. Dlatego warto pomyśleć o takim właśnie podarunku. Na tę okazję najlepiej pasują organizery z oprawą ze skóry naturalnej, choć te z tworzywa skóropodobnego też są w porządku. Jeśli chodzi o format, najlepiej wybrać b4 albo a4 lub mniejsze b5. Tym bardziej że jest to gadżet prezentowy, warto wybrać kalendarze książkowe personalizowane. Można na przykład nadrukować inicjały albo imię i nazwisko w całości. I nie można zapomnieć też o elementach, które podnoszą prestiż tego organizera książkowego 2022 jak – okucia, wstążka złota lub srebrna, papier kremowy, garbiki, czy złocenie lub srebrzenie brzegów.

Kalendarz książkowy z logo – nowe możliwości znakowania

Tłoczenie i grawer logo firmy to podstawowe metody znakowania terminarzy. Choć są wciąż stosowane, ostatnimi czasy popularnością cieszą się nowsze techniki, jak nadruk UV. Dzięki tej metodzie można wykonać nadruk w pełnym kolorze. Jej zaletą jest również to, że pozwala na drukowanie innych elementów graficznych. Tak naprawdę zadrukować można całą okładkę. Trzeba tylko dobrze przemyśleć, w jaki sposób ją rozmieścić, aby uzyskać satysfakcjonujący efekt. Zamawiając kalendarz książkowy na 2022 rok z tego rodzaju nadrukiem firmowym, należy mieć na uwadze to, że metoda ta do najtańszych nie należy. I to jest chyba jedyny minus tej technologii. Poza tym trzeba pamiętać, że ten sposób znakowania kalendarza reklamowego można stosować tylko na wybranych rodzajach materiałów, które mają gładką strukturę. Jedynie wtedy nadruk firmowy jest wyraźny, a sama oprawa dobrze się prezentuje.

znakowanie kalendarzy
projekt kalendarza indywidualnego

Kalendarz na zamówienie z własną okładką – czy projekt jest ważny?

Tworząc kalendarze książkowe firmowe, trzeba w pierwszej kolejności opracować dobry projekt graficzny dla frimy. Jest on niezwykle ważny, ponieważ to od niego właśnie zależy efekt końcowy i jakość tego podręcznego organizera a5 czy b5. Dlatego z całą świadomością można stwierdzić, że projekt jest bardzo ważny. Nie bez powodu też mówi się, że powinno się zlecić go wyłącznie profesjonalistom. Należy pamiętać, że terminarz z notesem na cały rok, który ma efektownie wykonaną oprawę, jest niezwykle atrakcyjny i zarazem dumnie reklamuje firmę. Tańszy organizer książkowy, czyli wykonany według zbyt prostego, szablonowego wręcz projektu nie jest tak ciekawy i skuteczny w zakresie marketingu. A takie właśnie najczęściej oferują graficy. Tworząc opracowanie graficzne kalendarza, warto zastosować zdjęcia, a nawet połączyć je w atrakcyjny kolaż. Dzięki temu gadżet ten będzie się świetnie prezentował i jeszcze lepiej reklamował firmę.

Firmowy kalendarz książkowy na zamówienie, grawer czy tłoczenie logo?

Ci, którzy decydują się na zamówienie książkowych kalendarzy, muszą wybrać pomiędzy grawerem a tłoczeniem logo. Bo oznaczenie firmowe musi być koniecznie. Na co w takim razie postawić w tym przypadku? Wszystko zależy od tego, jakiego kto efektu oczekuje, a także, jakie materiały wybrał. Na przykład grawerowane logo idealnie prezentuje się na skórzanej oprawie. Teraz kalendarze książkowe z logo firmy grawerowanym czy tłoczonym, choć w sumie nowością nie są, uchodzą za prestiżowe i oryginalne. Te właśnie widuje się na wszelkiego typu konferencjach, szkoleniach i innych spotkaniach biznesowych. Aby każdy chętnie je przyjmował i by reklama ta działała naprawdę skutecznie, należy wygrawerować lub wytłoczyć logo na okładce na rok 2022. Wyboru należy dokonać samodzielnie. Dziś tak naprawdę zarówno jedna, jak i druga metoda jest chętnie wybierana, gdyż obie zapewniają wysokiej jakości znakowanie materiałów reklamowych w formie kalendarzy i nie tylko.

znakowanie kalendarzy indywidualnych
eleganckie kalendarze indywidualne

Co powinno wyróżniać elegancki skórzany kalendarz książkowy z logo?

Aby kalendarze książkowe z grawerem były eleganckie i wyróżniały się na tle wszystkich tego typu podręcznych organizerów, trzeba je przede wszystkim wykonać z materiałów wysokiej jakości. W dodatku ważne jest to, aby były opracowane według atrakcyjnego, dobrze opracowanego projektu. Warto też pomyśleć o wybarwieniu skóry, aby nie był czarny czy na przykład brązowy, jak to zwykle bywa. Można uzyskać na okładkę kolor bordowy, zielony, niebieski i każdy inny, zależnie od chęci. Na okładce musi być obowiązkowo logo. Każde logo jest inne, więc jeśli będzie wyraźne i rzucające się w oko, będzie automatycznie wyróżniało cały ten gadżet. Dobrze jest też pomyśleć o dodatkach jak zaokrąglone narożniki, czy przeszycie krawędzi ozdobną nicią. Wiadomo, że tak wykończone kalendarze książkowe z tłoczonym logo lub grawerowanym są drogie, ale taka inwestycja mocno się opłaca.

Czy warto inwestować w tani kalendarz książkowy z logo?

Profesjonalne kalendarze książkowe z notesem lub bez i z logo na okładce zawsze są droższe od tych zwykłych, tworzonych według szablonu. To te szablonowe właśnie są tanie i kuszą wielu przedsiębiorców. Jednak czy opłaca się w nie inwestować? Zdecydowanie nie. To znaczy, jeśli komuś zależy na tym, aby terminarz ten służył wyłącznie do robienia notatek czy sprawdzania aktualnej daty, to taki kalendarz powinien wystarczyć. Ale jeśli ma jednocześnie reklamować firmę i godnie ją reprezentować, warto pokusić się o droższy wyrób. Trzeba więc najpierw opracować dobry projekt, a następnie na podstawie wysokiej jakości materiałów, wykonać produkt. W wersji ostatecznej ma przykuwać uwagę i zachęcać do noszenia go w różne miejsca. Tani kalendarz książkowy 2022 jest zwykle tworzony z materiałów słabej jakości i tak naprawdę niczym pozytywnym się nie wyróżnia.

tani kalendarz indywidualny dla firmy
format kalendarza indywidualnego

Jaki format na kalendarz książkowy z logo wybrać – rozmiar a5 czy a4?

Jeśli chodzi o najpopularniejsze kalendarze książkowe dzienne b5, czy na przykład tygodniowe, wybór najczęściej pada na format a5 lub a4. Mniejszy to mniej miejsca na reklamę, ale za to dosyć dobrze trzyma się go w dłoni, mieści się w damskiej torebce i w ogóle jest chętnie zabierany w różne miejsca. Większy natomiast jest bardziej kojarzony z kalendarzem męskim. Ma dużo miejsca na reklamę i na biznesowe notatki. Ten też jest droższy od mniejszego, ale jeśli ma przynosić inwestorowi korzyści, to jak najbardziej warto go wybrać. Tak więc można w sumie stwierdzić, że zarówno kalendarze książkowe a5, jak i większe a4 są godne uwagi. Trzeba tylko zadbać o dobry projekt okładki, bo od niego wiele zależy. Nawet duży terminarz panie chętnie zabiorą ze sobą w różne miejsca, pomimo że nie mieści się w ich torebce, jeśli będzie ładnie wykonany. W związku z tym ostateczny wybór należy do każdego z osobna.

Kalendarze z logo firmy na zamówienie – jaki nakład jest opłacalny?

Idąc do sklepu po kalendarze książkowe a4 czy a5, można kupić pojedyncze sztuki. Natomiast zamawiając organizery z logo firmy u producenta czy po prostu w agencji reklamowej, trzeba zdecydować się na większą ilość, ponieważ druk pojedynczej sztuki dla wykonawcy nie jest opłacalny. Tak więc przy prostym, niemal szablonowym projekcie zamówienia można składać, począwszy od kilkunastu sztuk. Jeżeli projekt okładki jest bardziej zindywidualizowany, zrealizować go można dopiero od 50 sztuk. Klienci jednak pytają, jaki nakład opłaca się najbardziej. Otóż im większe jest zamówienie, tym lepiej. Dlatego dobrze jest zlecić druk nawet kilkuset kalendarzy, bo wówczas cena jednostkowa będzie bardziej satysfakcjonująca. Dobrze wykonane kalendarze 2022 z zdjęciem będą wzbudzały zainteresowanie, więc każdy zechce z takiego korzystać. Na pewno pomimo hurtowej ilości nie zostanie ani jeden egzemplarz.

opłacalny nakład kalendarza firmowego
kalendarz z gumką

Elegancki kalendarz książkowy na zamówienie z gumką to praktyczne rozwiązanie

Kilka lat temu producent kalendarzy książkowych oferował wyłącznie proste terminarze w formie książki. Nie było takich dodatków i opcji wykończenia, z jakich dziś możemy śmiało korzystać. To dlatego nie były tak atrakcyjne, jak dziś. Teraz hitem wśród tego rodzaju artykułów biurowo-reklamowych są kalendarze z gumką. Jest to niezwykle praktyczny dodatek, dzięki któremu luźne karteczki znajdujące się wewnątrz nie mają szansy się wydostać. Poza tym taki terminarz wygląda dużo ciekawiej i niewątpliwie jest elegancki. Gumkę można wykonać w dowolnym kolorze, a nawet nadrukować na niej logo. Element ten najczęściej dodaje się do organizerów w formacie a5. Trzeba tylko pamiętać, aby dobrze dopasować gumkę do koloru książkowego kalendarza 2022. W końcu gadżet reklamowy ten musi wyglądać estetycznie. Tym bardziej, gdy ma reprezentować firmę i tworzyć dla niej skuteczną reklamę.