KALENDARZ PLANSZOWY ŚCIENNY
NA ROK 2024 W FORMIE PLAKATU Z CAŁOROCZNYM KALENDARIUM
Szukając kalendarza ściennego, dzięki któremu w pełni wykorzystać powierzchnię reklamową, z pewnością trafiliście na kalendarze plakatowe dla firmy. Przy wykorzystaniu bardzo dużej powierzchni (wykonywane w rozmiarach b1 lub b2) mamy możliwość lepszej promocji naszej firmy na zewnątrz, wręczając go kontrahentowi. Kalendarz plakatowy zalecany jest do firm posiadających dużą i wolną przestrzeń na ścianach np. warsztaty czy biura. Dzięki temu w wyjątkowy sposób zostanie on wyeksponowany. Przy wyborze kalendarza plakatowego dla każdego zamówienia oddzielnie dobieramy grafikę kalendarium, by było one spójne z całą szatą graficzną, tworząc harmonijną całość dla firmowego gadżetu reklamowego.
Możemy zrealizować kalendarz reklamowy na rok 2024 dopasowany do Twoich oczekiwań
Dobierzemy właściwe rozwiązanie
Kalendarze plakatowe 2024
Format: 40 x 60 cm
Materiał: papier kredowany 200g
Druk: fullcolor
Uszlachetnienie: lakier UV połysk
Kalendarze plakatowe
FUNKCJONALNE KALENDARZE PLAKATOWE
Kalendarze plakatowe produkujemy w dwóch rozmiarach: większy b1 i trochę mniejszy b2. Dzięki czemu są one bardzo funkcjonalnym prezent dla kontrahenta. Przy takim rozmiarze kalendarz jest niezwykle praktyczny, ale pełni również funkcję informacyjno-reklamową.FUNKCJONALNE KALENDARZE
Kalendarze plakatowe są połączeniem trzech ważnych funkcji: praktyczny codzienny upominek, reklamowy i informacyjny - gadżet, który posiada i, z którego korzystają wszyscy w codziennym życiu.Jakie kalendarze plakatowe wybrać dla firmy?

Czy warto inwestować w tani kalendarz plakatowy na 2024 rok?
Na pytanie – czy warto inwestować w tanie kalendarze plakatowe – zdecydowanie odpowiadamy, nie. Jednak jest to indywidualna sprawa, więc nikomu nie możemy tu nic narzucać. Trzeba tylko pamiętać o tym, że droższy kalendarz plakatowy b2 to zarazem produkt, który jest wykonany z lepszych jakościowo materiałów. Ponadto można zastosować w nim liczne ciekawe dodatki, które z jednej strony uczynią go funkcjonalnym, a z drugiej zaś ładniejszym, bardziej produktem klasy premium. Na uwagę zasługuje tu uszlachetnienie (foliowanie – folia matowa lub połysk, a także lakierowanie wybranych elementów grafiki kalendarza). Poza tym ciekawą opcją jest listwowanie w kolorze. Wszystko to czyni kalendarz b2 plakatowy bardziej ekskluzywnym produktem. Tak powstaje skuteczna reklama działająca przez 365 dni w roku. Tani artykuł reklamowy to ograniczona ilość elementów wykończenia i gorszej jakości materiały. Przez to efekt już nie jest ten sam, niższa wartość.
Czy projekt kalendarza plakatowego dla firmy jest ważny?
Nie bez powodu projektuje się kalendarz plakatowy b1, b2, a2 czy w innym formacie pod dedykowane zamówienie. Dlatego śmiało można stwierdzić, że projekt wizualny ma duże znaczenie i jest niezwykle ważny. Należy pamiętać, że ciekawy, pomysłowo wykonany plan wykonania tego produktu jest inwestycją na rok może i dłużej i przede wszystkim też budowaniem przyszłościowego wizerunku firmy. Nie można więc w tej kwestii się ograniczać, ani też oszczędzać. Standardowe kalendarze plakatowe 2024 nie są tak atrakcyjne. Często nikt ich nawet nie wiesza w swoich biurach. Inaczej jest z tymi wykończonymi w bardziej oryginalny, indywidualny sposób. Dlatego zamawiając kalendarze jednoplanszowe na kolejny rok, trzeba skupić uwagę na starannym wykończeniu. Ciekawą opcją jest tu stosowanie zdjęć firmowych, które mogą pochodzić również z naszego archiwum. Spójna grafika, dobrze dobrane zdjęcia, przyjemna dla oka kolorystyka – wszystko to ma wpływ na estetykę końcowego produktu firmowego.


Jaki nakład kalendarza 2024 plakatowego jest opłacalny?
Indywidualnie tworzone, wzbogacone licznymi dodatkami kalendarze plakatowe są zazwyczaj droższe. W związku z tym często klienci pytają, w jakich ilościach je zamawiać, aby zakup był opłacalny. W tej sytuacji im więcej egzemplarzy klient zamówi, tym lepiej. Przy standardowym wykończeniu – klasyczny nadruk standardowy kolor listew – można zamawiać już kilka sztuk. Przy bardziej indywidualnych projektach opłacalność zamówienia wzrasta wraz ze wzrostem ilości egzemplarzy. W tym przypadku polecamy zamawianie minimum 50 sztuk. Najbardziej jednak opłaca się drukować ścienne kalendarze w ilości od kilkuset egzemplarzy. Należy pamiętać, że tanie kalendarze plakatowe nie robią większego wrażenia. Decydując się na indywidualny projekt graficzny i zyskując tym sposobem oryginalny, modny wyrób biurowy, można mieć pewność, że każdy będzie chciał go używać. Bez względu na to, w jakiej ilości go zamówisz, nie będziesz miał problemu z rozdaniem kolejnych egzemplarzy.
Komu zlecić plakatowe kalendarze firmowe - agencja reklamowa czy grafik?
Profesjonalną prezentację firmy może wykonać wyłącznie agencja reklamowa i to ta najlepiej z wieloletnim doświadczeniem w branży promocyjnej. Stworzy nie tylko projekt jednego elementu, którym jest kalendarz plakatowy z zdjęciem, ale zadba o to, aby współgrał on z identyfikacją wizualną firmy, a także o to, aby pasował do materiałów tworzonych w przyszłości. Jeżeli więc kalendarz plakatowy 2024 z własnym zdjęciem ma budować pozytywny obraz firmy, warto, aby zajął się tym ktoś, kto faktycznie się na tym zna, kto jednocześnie ma doświadczenie w reklamie. Autorski projekt tego produktu to bardzo dobry wybór. Takie studio z reguły oferuje również druk kalendarzy plakatowych, więc świadczy kompleksowe usługi wydawnicze. To korzystnie wpływa również na ceny. Jeżeli natomiast ktoś nie ma specjalnych oczekiwań co do wyglądu tego produktu, może zlecić to zadanie grafikowi. Trzeba tylko liczyć się z tym, że ten zwykle oferuje szablonowe projekty, które nie wyróżniają się zbytnio na tle konkurencyjnych wyrobów. Plusem tego rozwiązania na pewno jest cena, ale czy to najważniejsze? Dla wymagającego klienta zdecydowanie nie.


Jaki format kalendarza firmowego ściennego wybrać?
Duży ścienny kalendarz b2 plakatowy lub też b1 to wystarczający wymiar, aby efektownie i kompleksowo zaprezentować ofertę każdej firmy. Tak duży rozmiar plakatu daje możliwość pomysłowego wykończenia tego produktu. Dzięki temu kalendarz może w sposób szczególny przyciągać uwagę odbiorców. Na większym formacie kalendarza można umieścić zdjęcia, tekst i inne elementy, które pozwolą uzyskać oczekiwany efekt. Wówczas projektant może pokazać klientowi, na co go stać i jakimi umiejętnościami dysponuje. Mały format typu kalendarz plakatowy a2 to tańsza opcja, ale i zarazem na tyle mała, że trudno jest pomieścić wszystkie materiały. Wówczas grafik jest mocno ograniczony i musi mieć naprawdę duży talent, by zachwycić odbiorców. Trzeba tylko mieć na uwadze to, że małe formaty nie są chętnie wieszane na ścianach w biurach, a w szczególności w eleganckich pomieszczeniach. Tak więc większy format to lepszy wybór.
Czy tworzenie kalendarza plakatowego na rok 2024 to ważny proces dla spójnego wizerunku?
Kalendarz plakatowy to bardzo ważny proces dla spójnego wizerunku firmy. Należy pamiętać, że produkt ten można zindywidualizować według własnego pomysłu. Na przykład dobrać zdjęcia, ilustracje i teksty. Należy pamiętać, że kalendarze plakatowe b2 są bardzo wartościowymi nośnikami promocji firmy, dlatego powinno się wykonać je z należytą starannością. Autorski projekt sprawia, że kalendarz jednoplanszowy duży wygląda ekskluzywnie i nowocześnie. Jest oryginalnym gadżetem reklamowym. Tanie, szablonowo wykończone kalendarze nie wywierają wrażenia na odbiorcach. Można wobec tego stwierdzić, że nie są skuteczne w kontekście reklamy. Tak więc projekty kalendarza plakatowego 2024 są bardzo ważną sprawą, mają duży wpływ na spójność wizualną marki. Zlecając to zadanie profesjonalistom, można liczyć na elegancki kalendarz plakatowy, wzbudzający zainteresowanie u wielu odbiorców.


Czy muszę mieć swoje zdjęcia do kalendarza ściennego na rok 2024?
Dobrze zaprojektowany firmowy kalendarz plakatowy duży powinien posiadać indywidualne elementy graficzne, którymi są bez wątpienia zdjęcia promocyjne. Takie zdjęcia firmowe umieszczone na powierzchni terminarza wyglądają bardzo dobrze. Klienci jednak pytają, czy muszą mieć własne. Nie ma takiej potrzeby. Tworzymy projekty kalendarza ściennego z własnymi fotografiami. Mamy bogate archiwum dobrej jakości zdjęć z bardzo zróżnicowanego zakresu tematycznego. To oznacza, że jeżeli klient sobie życzy, możemy je bez problemu wykorzystać. Mamy zdjęcia z licencją, która umożliwia nam wykorzystywanie fotografii do tworzenia materiałów reklamowych dla naszych klientów. Oczywiście, jeżeli klient chce, może dostarczyć nam własne zdjęcia. Muszą jednak spełniać pewne warunki jakościowe, aby dobrze wyglądały na powstałym już kalendarzu. Możemy nawet zorganizować specjalną sesję zdjęciową na potrzeby pozyskania odpowiednich fotografii. Jednak to wiąże się z wyższymi kosztami. Często tworzymy kalendarz ścienny duży z kolażem ze zdjęć. Wówczas produkt prezentuje się efektowniej.
Jakie uszlachetnienie kalendarza wybrać przy produkcji tego materiału?
Tworząc kalendarz listwowy czy po prostu plakatowy na rok 2024 możemy zadbać o zróżnicowane uszlachetnienia. Takie dodatki zawsze zwiększają atrakcyjność produktu, dlatego warto w nie inwestować. Warto dobrać odpowiedniej jakości papier, pokryć szlachetną folią mat lub połysk, a także zastosować lakier na wybranych elementach grafiki. Dobrze dobrane elementy wykończenia mogą zwiększyć estetykę produktu, a także jego wartość w oczach odbiorców. W tego typu wyrobach proponujemy zastosowanie hot stampingu złotego lub srebrnego. W wybranych miejscach można też wytłoczyć logo. Cena takiego produktu jest wyższa, ale efekt zarazem lepszy. Tak więc warto inwestować w indywidualny wyrób i oryginalne wykończenie. Pomysłowo opracowany kalendarz plakatowy z grafiką to świetny sposób na nienachalną i zarazem skuteczną promocje firmy.


Co wpływa na cenę końcową za kalendarz plakatowy 2024?
W naszej ofercie można znaleźć przeróżne kalendarze plakatowe 2024, które różnią się między innymi cenami. Skąd te różnice? Na cenę końcową produktu wpływ ma chociażby rodzaj i jakość zastosowanych materiałów. Wiadomo, że lepsze materiały są droższe, a gorsze są tańsze. Kolejny czynnik to sposób wykończenia, czyli w pewnym sensie projekt graficzny planszy. Może być prosty, ale i bardziej skomplikowany, złożony, autorski. Ten będzie droższy. Nasz kalendarz plakatowy b2 czy b1 może mieć różne uszlachetnienia. Całość może być pokryta folią błyszczącą lub matową. Poszczególne, najważniejsze elementy grafiki reklamowej mogą być wyróżnione lakierem błyszczącym UV albo wytłoczone folią metalizowaną. Cenę końcową kształtuje również sam format. Większy terminarz wymaga więcej pracy przy projekcie, większej ilości materiału przy produkcji itd. Jest więc droższy od mniejszego.
W jaki sposób można wyróżnić nasz kalendarz plakatowy b2?
Reklama jest znacznie skuteczniejsza, gdy kalendarze plakatowe 2024 dla firm wykończone są w sposób indywidualny i zarazem ciekawy. Warto więc pomyśleć o takim wykończeniu, które sprawi, że gadżet firmowy ten będzie inny niż wszystkie. Należy pamiętać, że będzie służył przez 365 dni w roku, jeśli okaże się naprawdę interesujący i dobrze wykonany. Organizer ścienny w formie plakatu w tej wersji można wyróżnić efektowną grafiką. Warto wykorzystać przy tym zdjęcia firmowe. Połączyć nawet kilka zdjęć. Zamieścić logo, hasło reklamowe, indywidualne kalendarium. Możliwości są przecież ogromne, a agencja reklamowa tylko czeka na to, aby spełnić wszystkie oczekiwania swoich klientów. Dobrze jest na koniec zastosować uszlachetnienie na przykład w postaci lakieru UV. Do wyboru jest również folia metalizowana. Nie można również zapominać o listwach, które muszą być dobrze do niego dopasowane.


Kalendarz plakatowy 2024 z indywidualnym projektem a projekt szablonowy
Klienci często zadają nam to pytanie. Nie wiedzą, który projekt będzie dla nich lepszy, indywidualny czy szablonowy. W zasadzie wszystko zależy od tego, czy są ograniczeni finansowo i jakie mają oczekiwania. Taki kalendarz plakatowy b2 czy b1 wykonany na podstawie indywidualnego opracowania graficznego jest atrakcyjniejszy i może współgrać z wizerunkiem firmy. W tym przypadku można opracować go dowolnie. Utalentowany grafik z agencji reklamowej połączy zdjęcia oraz inne elementy grafiki, idealnie wkomponuje logo oraz hasło reklamowe, jeśli zajdzie taka potrzeba. Szablonowy projekt jest zbyt prosty, schematyczny. Wykonawca dodaje zdjęcie, logo w tym samym miejscu co zawsze. Nie tworzy autorskiego kalendarium jak w przypadku indywidualnych planów graficznych. W konsekwencji tego kalendarz plakatowy z zdjęciem na 2024 rok nie jest już tak atrakcyjny.
Jaki kalendarz wybrać - kalendarz plakatowy b1 czy jednodzielny b2?
W naszej ofercie znaleźć można kalendarze jednoplanszowe 2024 oraz plakatowe. Wybór w zasadzie jest łatwy, jeśli ktoś wie, czego chce, czego potrzebuje i jakie ma ewentualne ograniczenia. Ten w wersji plakatowej b2 jest większy, więc potrzeba więcej miejsca na ścianie. Z drugiej strony można zaprojektować większą reklamę. Cena takiego terminarza ściennego jest niższa. Z kolei kalendarze reklamowe jednodzielne b1 pozwalają na sporządzanie krótkich notatek przy poszczególnych dniach. Taki organizer b2 ścienny jest mniejszy, więc bez problemu zmieści się na każdej ścianie, w każdym pomieszczeniu. Jego terminarz wskazuje na miesiąc poprzedni, obecny oraz przyszły. Jeśli ktoś nie potrafi się zdecydować, powinien przed ostatecznym złożeniem zamówienia porozmawiać z wykonawcą, przedstawić mu swoje oczekiwania, a na pewno doradzi.

DODATKI DO KALENDARZY PLAKATOWYCHWszystkie nasze kalendarze plakatowe b2, b1 są oryginalne i wyjątkowe, ale dla podniesienia ich funkcjonalności oferujemy rozmaite dodatki. Wystarczy dodać kilka drobiazgów i od razu kalendarz plakatowy 2024 wygląda ciekawiej. Mowa tu o takich dodatkach jak: folia metalizowana, indywidualne kalendarium, tłoczenie, czy chociażby metalowa listwa. Wybór należy do klienta. W razie potrzeby służymy swoją radą.

Indywidualny rozmiar kalendarza

Oryginalna grafika firmowa

Autorskie kalendarium

Metalowe listwy z zawieszką

Duża plansza kalendarza

Folia matowa lub połysk

Lakier punktowy UV

Hot stamping

Tłoczenie znaku

Wykrawanie kształtu

Zdjęcia do kalendarza
